2016. január 1., péntek

Három

 - Hogy mi a franc? - néztem megrökönyödve az elf srácra - Nataniel...
 - Nate! - javított ki
 - Nate, minek kell ez?!
 - Nem tom. - Hazudott - De minden diáknak ki kell töltenie.
Nagyot sóhajtva megfogtam a tollamat, és magam elé húztam a papírt.


Név: Asina Isabelle North

Becenév: Asa

Születési év: 2000

Faj(részletesen ha kell): Mutálódott Albino Wendigo (Fehér Holló)

Dolgok, melyek megnyugtatnak: Tűzijáték hangja, kockás takarók, hó, kiscicák

Dolgok, melyek idegesítenek: Hangzavar, túlzott meleg, hiszti, túl tárgyalni dolgokat

Ételek, melyeket szeretek: Hús

Ételek, melyeket nem szeretek: Zöldségek

Italok, melyeket szeretek: Vér, dinnyeszörp, kávé, tea

Italok, melyeket nem szeretek: Szénsavas víz, Alkoholos italok

Bőrszín: Fehér

Hajszín: Fehér

Szemszín: Piros

Karmok/Agyarak hosszúsága (ha vannak): Karmok (teljesen kiengedve): 5 cm Agyarak (teljesen kiengedve a legnagyobb): 10 cm

Hatással van e a telihold? Minimálisan

Vérmérséklet (elég egy szó is): Szinte mindig nyugodt, néha heves


Miféle bugyuta kérdések ezek?! Hát, elég bugyuták!
 - Nesze! - dobtam Nataniel elé a lapot. - Most már mehetek?
Bólintott, és belerakta az aktámba a papírt.
Gyorsan rohantam a folyosón. Szinte nem is figyeltem hogy hol vagyok ami igen nagy hiba volt. Csak akkor vettem észre, hogy nagyon nem a lányok emeletén vagyok, amikor egy csapat alsó gatyás fiú rohant el mellettem.
Ki kerekedett szemmel néztem körbe. Ez a fiúk emelete!
 - Jesszusom! - levert e víz ilyen is ritkán van - Hogy a francba kerültem én ide.
 - A lépcsőn, aranyom. A lépcsőn! - hallottam egy hangot a hátam mögött, és karok fonódtak a derekam köré.
Megpördültem, és pofon vágtam azt a hosszú, szőke hajú, rikító kék szemű srácot.
 - Mit képzelsz?! - sziszegve kivillantottam az agyaraimat
 -Nyugalom, szépségem! -hangja lágy volt, és dallamos. Akaratlanul is lenyugodtam. - Mondd csak, ki vagy te?
 - Asina... -alig tudtam kinyögni - vagyis... Asa...
 - Hm... Asina... gyönyörű neved van bogaram! - hangja gyönyörű volt, szinte rabul ejtett. Szelíden neki nyomott a falnak, és fölém hajolt. Ajkai pár centire voltak csak az enyémtől, mire feleszméltem, és egy jól irányzott rúgással kiszabadítottam magamat.
 - Hogy merészeled... rohadt szirén! - sziszegtem. El sem hiszem, hogy hagytam hogy rám másszon! Sarkon fordultam, és elrohantam.
Még is mit képzel...?
Hirtelen neki rohantam valakinek.
Meglepetten pislogtam a fekete pólóra, ami a szemem magasságában volt, és a dög cédulákra.
Kentin
 - Öm... nem hittem volna, hogy valaha is én mondom ezt egy lánynak, és nem fordítva de... a szemem itt van! - mutatott a gyönyörű mély zöld szemeire.
 - Jaj bocsi! csak a dögcéduládat néztem!
 - Jó mi? - vigyorgott
 - Aha! Nekem is van!
 - Kentin vagyok!
 - Tudom! - nevettem fel
 - Mi... ja a dög cédula! - nevetett ő is
 - Én Asa vagyok. Új lány. Mutálódott Albino Wendigo. Te?
 - Sárkány. - felhúzta a pólója ujját, hogy megvillanjanak barnás zöld pikkelyei.
 - De menő... - kerekedett el a szemem a pikkelyek gyönyörű csillogásától ugyan Asa! ezt senki nem veszi be! mindenki tudja hogy a bicepszét bámultad! Aztán gyorsan kapcsoltam - Figyu.. kicsit eltévedtem... a lányok emeletét keresem, a 747-es szobával.. nem tudnál segíteni?
 - Természetesen! - ajándékozott meg egy édes mosollyal.
A fiúk emelete a nyugati szárnyban volt, a 4. emelet E folyosóján, a lányoké pedig a keleti szárny 7. emeleti C folyosóban... hogy én hogy tudtam így eltévedni...
 - Amúgy nem csak egy folyosója van a lányoknak, meg a fiúknak. asszem 10. egy folyosón 100 lakó szoba van. ti a hetedik közepe fele vagytok, ezért a ti szobátok a 747-es. Az én szobám a negyedik elején van, ezért a 418-as. - regélte Kentin
Bólintottam. Nem-igen tudtam mit kezdeni ezzel az információval, de most az egyszer nem akartam bunkó lenni, ezért inkább nem szóltam semmit.
 - Itt lennénk! - állt meg hirtelen, amire én nem igen számítottam, így sikeresen újra neki mentem.
 - Bocsi! - az ajtóra néztem - Köszönöm.
Kentin elmosolyodott, és elment.
Hát jó. Mindenki itt vigyorog rám, akivel eddig beszéltem. Ez tényleg másik suli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése