2016. február 4., csütörtök

Tíz

A bál napja gyorsan eljött. Rosalyának persze kitálaltam, hogy mi is történt köztem és Armin között. A drága persze kinevetett, hogy túl bonyolítom az egészet. Arminnal párszor összeakadtam a folyosón, az ebédlőben, a könyvtárban, az udvaron, az előcsarnokban... Jó, konkrétan rengetegszer akadtam vele össze. Ő mindig rám mosolygott, én legszívesebben pofon vágtam volna, de türtőztettem magamat.
A bál előtt 2 órával elkezdtünk készülődni.
 - Neked Leigh a kísérőd, igaz Rosa? - kérdeztem a barátnőmet, miközben fésülködtem
 - Aha. te Arminnal mész, nem?
 - Hülye vagy?! FÚJ! - vágtam egy grimaszt
 - De hát a héten annyit voltál vele, meg amúgy is...
 - Ne. Hogy. Ki. Mondd. - néztem rá szikrázó szemekkel - Egyedül megyek. Magy leszek Kimmel, meg Kentinnel oszt cső!
 - Nekik nincs partnerük?
 - Kimnek nem tudom van e. De Kentinnek nincs...
 - Akkor miért nem mentek együtt? - vágott a szavamba
 - Hm... nem is tudom... de most már késő lenne megkérdezni, nem? - letettem a fésűmet, majd elkezdtem öltözni.
 - De hogy is! - mosolyodott el - Kérdezd meg! na! Gyerünk! Gyorsan öltözz fel!

 - Megyek, megkeresem Kentint! Majd a bálon találkozunk! - intettem búcsút Rosalyának, majd rohantam is le a lépcsőn Kentinék folyosóján.
Mindenki báli ruhában volt már. Láttam a Bs lányokat is. Eléggé ribancosak voltak, de ez már csak ilyen. A szőke és a barna hajú, asszem Amber és Deborah, eléggé dühösen néztek egymásra, és ők is a fiúk emelete felé tartottak. Vajon min veszhettek össze?
Már az E folyosón voltunk (vagy is Kentin folyosóján) amikor Amber megtorpant, és felcsillant a szeme. Én és Deborah követtük a pillantását.
 - CASTIEEEEEL! - visított elképesztően magas hangon Amber. Oké, ő tuti hárpia!
 - Francba... - szisszent fel a vörös fiú mögöttem
 - Castiiii - villantott meg egy kis cica arcot Deborah - Ugye velem jössz a bálba, és nem ezzel!
 - Hé! te az exe vagy! Még szép, hogy nem veled megy, ha nem velem! - húzta ki magát Amber.
 - Ümmm... - Castiel az ajkába harapott - Bocsi, lányok, de már van partnerem!
 - Még is kicsoda? - villant meg egy csalódott szikra Amber szemében
 - Asa! - a vállamra tette a kezét.
Hitetlenkedve pillantottam rá, mire ő könyörgően nézett vissza rám.
A fene azt a jó szívemet!
 - Igen. - vágtam egy grimaszt - Én megyek Castiellel a bálba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése